0

PREKIŲ GRAŽINIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas:

Remiantis DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖMIS, knygos yra negrąžintinos prekės, todėl kokybiškos prekės atgal nepriimamos ir nekeičiamos.

Grąžintinos yra tik nekokybiškos ar brokuotos knygos (jei neužsakėte būtent tokių knygų). 

Jei norite grąžinti nekokybišką ar brokuotą knygą apie prekių grąžinimą nedelsdami informuokite mus el. paštu rasa.rasobloga@gmail.com, laiško „Subject“ eilutėje nurodydami prierašą „Grąžinamos prekės“. Jei gavote nekokybišką prekę ar jos pakuotė buvo pažeista, prašome, nufotografuoti pažeidimus ir defektus. El. laiške nurodykite prekės pavadinimą, trumpai aprašykite prekės grąžinimo priežastį ir prisekite nuotrauką su pažeidimais ar defektais. Supakuokite prekes saugiai ir išsiųskite registruotu paštu, kuris jums bus nurodytas po el. laiško atsiuntimo.

Svarbu:
Jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., knygą pažeistu viršeliu) siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Gavę grąžinamas prekes, mes informuosime jus atskiru el. laišku, ir, kaip numato Europos sąjungos el. prekybą reglamentuojantys įstatymai, per ne vėliau kaip 30 d. grąžinsime Jums pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeisime prekę kita – kokybiška. Tuo atveju, jeigu Jūsų siuntai buvo taikomas transportavimo mokestis, prekių pristatymo išlaidos nebus grąžintos.

Jei užsakydami padarėte klaidą (pvz., užsakėte kitą knygą panašiu pavadinimu):
Jeigu klaidą pastebėjote prieš tai, kai gavote RASARASO.lt laišką, patvirtinantį apie tai, kad Jūsų siunta išsiųsta iš mūsų sandėlio (tai gali užtrukti nuo kelių valandų iki kelių dienų, jeigu užsakėte nedarbo dienomis), nedelsdami informuokite apie tai, kad norite pakeisti/atšaukti užsakymą el. paštu  rasa.rasobloga@gmail.com. Laiško „Subject“ eilutėje nurodykite savo užsakymo numerį ir prierašą „Klaidingas užsakymas“. Jūs taip pat galite pakeisti užsakymą paskambindami mums telefonu 867838321 (visomis savaitės dienomis 9-18 val.).

Nekokybiška prekė:
Visos knygos, parduodamos RASARASO.lt, yra NAUJOS. Kiekviena mūsų išsiunčiama knyga yra išoriškai patikrinama siuntos paruošimo proceso metu. Tačiau knyga nėra laikoma nekokybiška preke, jeigu ant jos galima pastebėti smulkių transportavimo, pakavimo ar saugojimo metu atsiradusių defektų, dažnai pastebimų ir įprastuose knygynuose parduodamose knygose (pvz.,nežymūs įbrėžimai viršelyje ar jo folijoje, nežymus popieriaus spalvos pakeitimas vienoje iš išorinių briaunų ar pan.).

Kas yra nekokybiška prekė: 
Knygos: leidinys su pažeistu viršeliu ar vidiniais puslapiais; knyga su sulankstytais ar įspaustais kampais; knyga, kurioje vidiniai puslapiai išdėstyti neteisinga tvarka;

Apie gautas nekokybiškas prekes nedelsdami informuokite mus el. paštu  rasa.rasobloga@gmail.com, laiško „Subject“ eilutėje nurodydami savo prekių užsakymo numerį ir prierašą „Nekokybiška prekė“. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite broko pobūdį (pvz., trūksta dalies knygos puslapių). Gavę el. laišką su jumis susisieksime ir paaiškinsime, ką daryti toliau.